USŁUGI PRZEPROWADZEK BIUR

Wiemy, że przeprowadzka firmy może być stresująca i czasochłonna. Koncentrujemy się na tym, aby usługa została wykonana terminowo, bez wpływu na podstawową działalność Państwa firmy.
Nasz zespół ma duże doświadczenie w pakowaniu i przewożeniu poufnych i wrażliwych danych: komputerów, plików i dokumentacji. Cały sprzęt i dokumenty zostaną odpowiednio zapakowane i oznakowane, aby uniknąć brakujących lub zagubionych kartonów w nowej lokalizacji.

 

pexels-guillaume-meurice-2529179

TWOJA PRZEPROWADZKA, NASZ PLAN:

wizyta w dotychczasowej lokalizacji w celu oszacowania wielkości przeprowadzki

przygotowanie planu przeprowadzki w celu zminimalizowania przerwy w działalności firmy

pomoc w opracowaniu systemu kodowego

zapewnienie odpowiednich materiałów do pakowania komputerów, plików i dokumentacji

odpowiednie zabezpieczenie sprzętu IT (w tym odłączenie i ponownego podłączenie oraz testowanie systemu w nowej lokalizacji)

bezpieczne pakowanie oraz transport poufnych i wrażliwych danych

odpowiednie czytelne oznakowanie kartonów

transport wyposażenia biura do nowej lokalizacji

dostawa i rozmieszczenie wyposażenia zgodnie z zatwierdzonym planem

Planując przeprowadzki biur należy działać planowo i z należytą skrupulatnością. Przede wszystkim należy szybko zdecydować się na wybór odpowiedniej firmy przeprowadzkowej. Oprócz czynnika kosztowego, który przeważnie jest kryterium ostatecznie decydującym o wyborze konkretnego wykonawcy, należy zwrócić się z zapytaniem o referencje z realizacji podobnych do naszego przedsięwzięcia.

przeprowadzki biur Warszawa

Będziemy mieli wtedy pewność, że wiedza firmy przeprowadzkowej pozwoli nam na uniknięcie wielu pułapek, które mogą czychać na nas podczas tak skomplikowanej operacji, jaką niewątpliwie jest przeprowadzka biura.

Wraz z przedstawicielem firmy przeprowadzkowej należy ustalić termin, do którego zostanie wspólnie ustalony szczegółowy zakres i harmonogram głównych prac przeprowadzkowych . Terminu tego należy bezwzględnie przestrzegać, gdyż decyzje dotyczące przeprowadzki, które podejmowane są w ostatniej chwili zazwyczaj wprowadzają niepotrzebne zamieszanie. A cała korzyść korzystania z wyspecjalizowanego wykonawcy ma na celu minimalizacje tego zamieszania.

Informacje o wszelkich decyzjach podjętych w trakcie planowania, których skutki dotyczą pracowników firmy, muszą być komunikowane właściwym adresatom. Nie można decydować o zachowaniu pracowników, bez poinformowania ich o tym fakcie. Czasami zbyt późne przekazanie komunikatu powoduje, że np. osoby przebywające w tym czasie na urlopie lub zwolnieniu chorobowym, nie mają okazji się zastosować do jego treści.

W trakcie planowania należy dokładnie zaplanować każdy z możliwych do przewidzenia szczegółów realizacji. Zwiększając obszar ujęty w planach, zmniejszamy pole do ewentualnych pomyłek związanych z różną interpretacją intencji Klienta. Ośrodek decyzyjny powinien zostać maksymalnie skoncentrowany jeżeli chodzi o skład osobowy. W zależności od wielkości projektu, grupa kilku osób, które otrzymały odpowiednie pełnomocnictwo od zarządu przedsiębiorstwa, powinna skupiać w sobie całą wiedzę dotyczącą usługi. Oczywiście poszczególne elementy realizacji mogą zostać oddane pod opiekę innym osobom, jednak przekazanie tej odpowiedzialności musi nastąpić za wiedzą i w porozumieniu z członkami zespołu głównego.

Przeprowadzki firm: Warszawa i okolica

Posiadamy wieloletnią, ugruntowaną pozycję na rynku kompleksowych usług przeprowadzkowych oferowanych dla firm i instytucji. Kadra zarządzająca oraz nasi pracownicy posiadają doskonałą znajomość specyfiki branży oraz doświadczenie pozwalające zaoferować Państwu właściwe rozwiązania.

Cechą charakterystyczną przeprowadzek korporacyjnych jest podporządkowanie jednemu priorytetowi – zagwarantowanie sprawnego funkcjonowania firmy podczas prac. Stawia to przed firmą przeprowadzkową szczególne wymagania.

Wyspecjalizowani pracownicy zajmą się pakowaniem dokumentacji, sprzętu komputerowego, demontażem i montażem mebli czy transportem ciężkiego wyposażenia. Dzięki starannemu oznaczeniu wszystkie rzeczy trafiają na właściwe miejsce.
Najważniejsze jest dla nas pełne bezpieczeństwo wyposażenia i danych firmy. Mienie powierzone naszej pieczy ani na chwilę nie pozostaje bez nadzoru.

Przeprowadzki biur i przeprowadzki firm realizujemy na terenie miasta Warszawa i okolicy. Wspieramy przedsiębiorców przenoszących swoje siedziby lub oddziały do Stolicy, jak również firmy relokujące swoje biura w obrębie granic miasta. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Państwa pytania oraz i przygotujemy atrakcyjną ofertę przeprowadzki.

Siedziba firmy | Magazyn

ul. Gierdziejewskiego 5 mag 23 02-495 Warszawa Godziny otwarcia: Pn.-Pt. 9 – 17

Abra Removals

Siedziba firmy | Magazyn

ul. Gierdziejewskiego 5 mag 23,

02-495 Warszawa

Czynne w godzinach:

Pn. – Pt.  9 – 17

Skontaktuj się z nami

Contact us